vrijdag 13 november 2015

Bij mij hangen de blaadjes nog aan de ....kaarten !!

Met al die vallende blaadjes lijkt een wandeling door het bos op een betoverend sprookje. Ik vind de kleuren van het blad vooral als de zon erop schijnt zo mooi en ik zou willen dat deze kleurenpracht nog veel langer aan de bomen blijft hangen...


Maar helaas, met de harde wind van deze week gaat het kaal worden van de bomen hard. Deze bomen zijn ondertussen helemaal kaal zag ik gisteren, en de blaadjes liggen op de grond en worden al heel snel bruin.

Maar gelukkig heb ik er een paar kunnen sparen en gedroogd tussen oude boeken. Wat ik daarmee ga doen weet ik nog niet, maar met nep blaadjes van de Xenos heb ik wel hele herfstige kaarten gemaakt.


De kleine boomstronk plakjes komen ook van de decoratiematerialen van Xenos. Met een dikke gluedot zitten ze goed vast op de kaarten. Deze kaarten blijven nog een hele lange herfst mooi!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...