maandag 10 augustus 2015

Helemaal uit mijn comfortzone!

Voor mij is het bijna ondenkbaar dat ik garen uitzoek in de wolwinkel zonder dan ook maar een klein sprankje roze. Maar het is echt gebeurd! Deze hele aparte gemeleerde katoen Kimera trok meteen mijn aandacht bij mijn favoriete wolwinkeltje Pera en Pasha, maar de kleurstelling die het meeste effect had was toch echt deze zwarti-wit-rood-grijze mix. Ik twijfelde een paar seconden, en vroeg mij echt af of het wel iets zou zijn voor mij, maar ach, ik kan toch niet de rest van mijn leven alleen maar roze omslagdoeken haken?


De gestreepte stukjes rood-wit en zwart-wit maken wel dat het een beetje rommelig aandoet als je achterelkaar doorhaakt. Ik vond het niet mooi en bedacht daarom de steek heel open te houden en ook af te wissen met toeren zwart en grijs. Zo komt het gemeleerde gedeelte een stuk beter tot zijn recht. Kijk maar naar het linkergedeelte waar ik de eerste toeren alleen met dit garen heb gehaakt en op de rechterfoto zie je de banen afgewisseld met de effen garens!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...