dinsdag 21 juli 2015

Flower Loom

Bij het wolwinkeltje Pera & Pasha in Pijnacker, waar er op moment trouwens een flinke verbouwing plaatsvindt, zag ik een prachtige stola hangen. Hij bestaat uit een verzameling van bloemetjes die aan elkaar vastgemaakt zijn met kettingen van lossen.

Die bloemetjes zijn niet gehaakt maar met een klein apparaatje gemaakt waarmee je ze rond de pinnetjes opspant en daarna vastzet in het hart van de bloem. Het heet een flowerloom en via deze link kun je er meer over lezen en eventueel ook bestellen.


Het is erg leuk om te doen, en vooral het zien groeien van de stapel kleurrijke bloemen is een feestje op zich. Ik gebruik wol met een kleurverloop en kan precies elke keer bij een nieuwe bloem weer met een nieuwe kleur starten, zo lijken het net allemaal verschillende kleuren maar tot nu toe heb ik pas 1 bol wol gebruikt.


Het wordt een warme omslagdoek dus ik kan rustig aan doen want voorlopig heb ik geen extra warmte nodig, de temperatuur is flink gestegen de afgelopen weken! Dus lekker flowerloomen in de schaduw van de plataan, glaasje vlierbloesemlimonade erbij.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...