donderdag 2 juli 2015

een gehaakt topje - bohemian style

De foto's die ik hier laat zien zijn even snel-snel gemaakt en helaas zonder het echte model, namelijk mijn oudste dochter. En dat is jammer want het topje dat ik voor haar heb gehaakt staat zo onwijs leuk! Jullie moeten mij maar geloven, en hopelijk krijg ik binnenkort een real life foto uit Bali, want daar is ze nu en draagt het topje daar met plezier...

Het patroontje heeft zij gekocht op internet bij Sassylove Crochet, het heet de Brazilian Halter Top. Het is een engels patroon met de engelse haaksteken, maar ik kon er toch wel redelijk goed mee uit de voeten. Dat was allemaal een week voordat ze op reis vertrok, vandaar dat ik twee avonden als een dolle aan het haken ben geweest en er geen tijd meer was voor een complete fotosessie.


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...