maandag 20 april 2015

Even geen tijd...!

O jee, ik ben heel hard bezig om mijn weblog te verwaarlozen! En waarom, eigenlijk alleen omdat er zoveel andere dingen ook mijn tijd opslokken. Leuke dingen zoals uitstapjes naar de bollenvelden en de ontluikende bloesems in het midden van het land. Een zoon die uit huis gaat en waar een kleine verhuizing het gevolg van is, niet alleen zijn spullen naar het studentenhuis, maar ook hier zijn we gaan herinrichten. En dat is voor mij dus een eigen scrapkamertje, eindelijk! Het lijkt een klein klusje, maar uit alle hoeken en kasten van het huis komen opeens dozen met knutselspullen tevoorschijn. Als het af is krijgen jullie een rondleiding in foto's, maar voorlopig alleen even een pagina uit mijn filofax van de week dat ik jarig was (alweer bijna een maand geleden...), en daar moeten jullie het mee doen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...