maandag 9 maart 2015

lente-achtig weekje in mijn filofax

Met het mooie en lente-achtige weer lijkt alles zonniger en minder zwaar, ook het feit dat onze laptop gecrashed is deze week voelt minder dramatisch doordat ik afgeleid wordt door lekker buiten zijn en genieten van het zonnetje.

Maar het heeft wel degelijk een donkere kant, want ondanks dat de laptop opeens wel een keertje aansprong en we snel de foto's geback-uped hebben, mis ik toch een hoop dingen. Al gemaakte fotocollages voor mijn weblog bijvoorbeeld, maar ook leuke linkjes naar weblogs en alle instellingen die nu eenmaal op een bepaalde computer ingesteld staan.

Vandaar even een iets rustigere tijd hier op mijn weblog, iets posten lukt nog wel maar wat is een post zonder een mooie foto of een nieuw projectje om te laten zien?

In ieder geval heb ik mijn filofax deze week heel vrolijk gedecoreerd, met bloemen geknipt van papier dat ik met spray inkt van Dyslusions heb bewerkt. Op naar de lente!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...