dinsdag 4 november 2014

Brocante aan zee


November is het al, je zou nu foto's verwachten van kaarsjes en wollen dekens op de bank. Maar nee, weer foto's van mooi weer en uitjes naar het strand! Mij hoor je niet klagen hoor, ik geniet van het zonnetje en de heerlijke temperaturen.
Prachtig weer voor een fotoshoot aan het strand van mijn oudste in haar gewonnen yogasuit, ik doe mijn best in dezelfde sfeer te komen door een mini-mandala te tekenen in het zand...


We kwamen net terug van de brocante-markt in een wijkcentrum in Katwijk, dat was een leuke verrassing. Heel veel kraampjes met schattige hebbedingetjes en mooi versierde tafels. Heerlijk rondstruinen, ideeen opdoen en kleine snuisterijen kopen. Meer heb je niet nodig op een vrije dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...