maandag 8 september 2014

De laatste zonnestraaltjes....

Gisterenavond hebben we nog even genoten van de beachmarket bij strandtent Habana in Kijkduin. In het voorjaar hebben we er ook een leuke hippiemarkt bezocht, toen waren er wel meer kraampjes met leuke boho-sieraden en tassen. We kwamen pas laat aan op het strand, en helaas werd er toen net een beetje ingepakt maar de relaxte muziek op het podium maakte weer veel goed. Ik heb zelfs staan dansen met mijn meiden, dat is erg lang geleden dat ik op een dansvloer stond! Het was lichtelijk bewolkt, op de foto's ziet het er zelfs dreigender uit dan het in werkelijkheid was. Maar de temperatuur was goed en de sfeer maakte dat de rest er eigenlijk niet toe deed.


Ondertussen ben ik weer wat meer met mijn nieuwe omslagdoek aan het haken gegaan. De avonden worden korter en sommige dagen is het  smorgens ook wat killer. Precies weer waarop een omslagdoek fijn is om bij de hand te hebben. Het is heerlijk garen om mee te haken, en deze kleur stonewashed van Scheepjeswol is heel stoer voor dit patroon. Ik wil hem binnen twee weekjes af hebben, dus werk aan de winkel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...