vrijdag 6 juni 2014

Woodstock '14

Haha, komen we zo langzamerhand weer in het hippie-tijdperk? Mijn dochters dragen lange rokken en jurken met een dromenvanger als ketting, we hebben nu onze boho-armbandjes en vandaag waren we zowaar in Woodstock!
Ken je dat? Het is een hele nonchalante strandtent in Bloemendaal met een relaxte sfeer en dito muziek, iedereen chillt er in zitzakken en op oude bankstellen, het is superkleurrijk en chaotisch ingericht met tafels en stoelen in knallende kleurtjes en wij pasten daarom totaal niet in het beeld van de gemiddelde bezoeker ;-))

Tja, als 50 plusser heb je wat dat betreft echt pech, net niet die hippie-tijd meegemaakt in de 60 er jaren (of misschien als kind van hippie-ouders, maar ik niet) en nu zijn we weer te oud om nog mee te kunnen doen met deze nieuwe trend die toch weer aardig richting die stijl gaat.  Ik zou er best in willen lopen hoor, die gebloemde wijde jurken en harembroeken, bloemetjes in mijn hele lange haar en tuinbroeken met wijde pijpen....

Maar ach, lekker achterover hangen en kijken naar al die hippe types is ook heerlijk relaxed, en dat heb ik dan maar gedaan!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...