woensdag 25 juni 2014

Inspiratie

Elke keer als ik er voor ga zitten om kaarten te maken, begin ik vanuit een andere invalshoek. Soms is dat een idee van Pinterest of een andere site van internet. Af en toe zie ik ergens een techniek die ik wil uitproberen, en vaak heb ik een bepaald papiertje gekocht of een leuke stempel waar ik mee aan de slag wil.

Heel soms heb ik gewoon geen idee en leg wat spulletjes neer die ik toevallig tegenkwam of die leuk bij elkaar passen. Zo was het ook deze week, bij de Xenos vond ik deze hele leuke wasknijpers met tekst, waarvan ik dacht dat ze heel vrolijk zouden staan op een kaart. Of hij nog wel via de post kan, dat vraag ik mij af. Voor de zekerheid doe ik deze kaarten wel zelf in de bus bij de jarige, dan weet ik zeker dat ze niet uit elkaar vallen op reis.


Naast de roze versie links heb ik hem dus ook nog in de andere twee kleurcombi's gemaakt. Op het kleine roze labeltje uit de papershop van Ikea kan een persoonlijke boodschap geschreven worden. Het knijpertje kan gewoon open, en daarom is het ook leuk om er nog wat papiergeld tussen te klemmen voor de jarige.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...