zondag 22 juni 2014

Ekotown 2014

Ken je de natuurvoedingwinkel Ekoplaza? In Delft zit een vestiging waar ik graag kom om gezonde etenswaar te kopen, zoals bijvoorbeeld boekweit pasta, volkoren granen om zelf mijn muesli samen te stellen, glutenvrije crackers voor mijn dochter en extra pure chocola van Viviani of Lovechoc.

Mijn dochter ontdekte dat er dit weekend een festival georganiseerd werd in het Amsterdamse bos door deze keten winkels, Ekotown 2014. Op de website zag het er al geweldig uit, vooral de combinatie van lekkere en gezonde voeding proeven, yoga en sportlessen, sprekers en muziek lokten ons naar het festival.


Vandaag, zondag stonden we al meteen bij opening voor de ingang, en werden blij verrast door de mooie opzet van het festival. Omdat we zo vroeg waren konden we meteen overal bij, kregen bij alle standjes heerlijke dingetjes om te proeven en proberen en volop informatie.


De thee workshop vond ik heel leuk om te doen en mijn dochter deed een lesje yoga mee. Overal waren zitplekken met bankjes en zitkussens, en op het grote podium waren steeds leuke muzikanten. Door het prachtige weer was de sfeer heel erg relaxed en het publiek was fijn gemixed, jong en oud door elkaar.


Kortom, een heerlijke dag! Dit was de eerste editie van Ekotown, hopelijk is het ook de organisatoren zo goed bevallen want ik wil volgend jaar best nog een keer...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...