donderdag 15 mei 2014

probeersels met waterverf

Zo af en toe wil je weer eens wat nieuws proberen, en deze keer was het mijn waterverf die ik ergens achter uit de kast heb gehaald omdat ik prachtige kleurtjes voorbij zag komen bij Jennifer McGuire en op de blog Mish Mash, en daardoor geïnspireerd raakte.

Voor deze kaart heb ik een stempel met Versamark afgedrukt op aquarelpapier en daarna met wit embossingpoeder bestrooid. Natuurlijk even verhit met de heattool en daarna met verschillende kleurtjes waterverf eroverheen gegaan. Het teveel aan verf heb ik voorzichtig weggedept met een keukenpapiertje.

Maar een paar embellishments had ik nodig omdat de achtergrond al sprekend genoeg is, dus een uit de hand geknipt hartje met een grote knoop en een kaartje met een lieve boodschap, en dat is dat....! Ik zag dat er een challenge op de blog van Oma Dee was en daar ga ik deze kaart aan toevoegen.


Ook had ik deze week een klein giechelmomentje in de supermarkt toen ik deze minibanaantjes zag, ik vond ze zo onweerstaanbaar dat ik ze wel in mijn karretje moest gooien! Mijn pubers eten een tros bananen weg in een paar dagen, dus deze waren natuurlijk geen lang leven beschoren op de fruitschaal maar gelukkig hebben we de foto's nog.....


3 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze kleuren, en wat een mooie achtergrondstempel! Mooie kaart, en erg leuk dat je deze hebt ingestuurd "Bij Oma Dee".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes heb je met elkaar gecombineerd. En inderdaad heeft zo'n sprekende achtergrond dan niet meer zoveel nodig. Het is precies goed. Dankjewel dat je meedoet met onze uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart, erg leuk hoe je de afwerking gedaan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...