zaterdag 10 mei 2014

Moederdag...

De jaren dat er zelfgeknutselde werkjes thuis ´verstopt´werden en veel tijd in tekeningen en versjes gestoken werd is voorbij.... Maar dat wil niet zeggen dat ze het zomaar voorbij willen laten gaan. Aan mijn zoon vroeg ik of hij in plaats van een cadeautje twee films kon downloaden voor mij die ik graag wil zien, maar dat werd weggewuifd, die films konden er wel bij, maar wat wilde ik nu écht hebben antwoordde hij...


Ook kwam de jongste met een idee dat ze bij haar vriendinnetje al jaren doen, geen cadeautjes op moeder en vaderdag maar een karweitje dat ik graag gedaan zou willen, bijvoorbeeld de avondmaaltijd maken. Zo gaat het dus gebeuren, morgen krijg ik zelfgemaakte roti op moederdag! Mmmmm.... Daarna met de benen op de bank naar een feelgoodmovie kijken, byebye studiosport. En verder, ach ik ben al helemaal tevreden zo!


Afgelopen week heb ik twee rokjes gemaakt waar nog een zoompje in moet dan zal ik ze op de foto zetten, maar voor een impressie heb ik nog van mijn vorige poging iets te showen. O, als het weer eens omsloeg dan kon ik ze elke dag weer dragen die zwierige zomerse rokjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...