maandag 24 februari 2014

Zo maar...!

Het is zo leuk om een verrassingspakketje bij elkaar te zoeken voor een goede vriendin...van spulletjes waar ik toevallig tegenaan liep bij het shoppen en waar bijna haar naam op stond met hoofdletters, zo duidelijk haar stijl....van een zelfgehaakte doily met haar lievelingskleur erin (voor het patroon zie deze post)....een voorbeeld wat we weer eens kunnen gaan doen als we een middagje gaan stempelen...tot aan een dagelijks bruikbaar voorwerp waarbij ze elke keer zal terugdenken aan een gezamenlijk tripje!
Zoals ze meteen zei bij het openmaken: 'Jij hebt er vast net zo veel plezier van gehad om dit te maken als ik van het krijgen!


Ook blij word ik van de vrolijke vlinderstempels die ik gekocht heb bij Scrap4Fun, een winkeltje dat op nog geen kilometer van mijn werk zit en waar ik in de pauze af en toe langs ga om wat scrapspulletjes op de kop te tikken.



Ik ben nog een beetje zoekende naar goede zwarte en/of bruine stempelinkt. Stazon is niet al te best voor deze acrylstempels, en mijn bruine chalk blokje van Colorbox heeft losgelaten van het doosje doordat de stempels erg kleven en aan het inktkussen trekken. Ook heb ik nog een zwarte hybrid inkt van Palette maar die raakt een beetje opgedroogd en geeft geen diepe afdruk meer. Iemand nog een goede tip?

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...