woensdag 15 januari 2014

Hoe gaat het eigenlijk met al die goede voornemens?

Ik had nogal een een flinke lijst met doelen in mijn hoofd voor het splinternieuwe jaar Niets fijner dan met een schone lei te beginnen en er van uit te gaan dat alles precies gaat lopen zoals je dat wenst.

Zo zou ik mijn jaarboek 2013 binnen korte tijd afmaken (check!), het decemberalbum afronden (helaas, de foto's liggen nog steeds op mij te wachten bij de HEMA), de lange, zeer lange sjaal afkrijgen voordat hij echt nodig zou zijn als de winter gaat starten (check!). Een nieuw project oppakken voor 2014, namelijk het FILOFAX-album, daarvoor moest ik een (nep)filofax met inhoud kopen (check!) en de eerste week meteen netjes bijhouden (check!), even lid worden van een FB-groep voor inspiratie hiervoor en alle oude berichtjes lezen (check)...




En dan heb ik het nog niet eens over voornemens op heel ander gebied zoals voeding en beweging...Pfjoeh..even ademhalen (check!)...


Tijd voor een wandeling langs het strand, even de rust om te genieten van de rust, het geluid van de branding, de prachtige zonsondergang en het invallen van de schemering (en een grote zak patat met mayonaise na al die koude salades van deze week)...

En o ja, nog wel even foto'shiervan maken voor mijn weblog...(check!)...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...