zondag 5 januari 2014

Het eerste goede doel voor dit jaar, red Camping 3 Akers....!

Je herinnert je vast nog wel mijn enthousiaste verhalen over ons verblijf in de ongelooflijk leuke pipowagen van Camping 3 Akers. Dat was zo'n heerlijke belevenis dat we er dat jaar erop weer naar toe zijn gegaan en opnieuw hebben genoten van een kort maar heerlijk weekendje.

Nu las ik in de Flow dat er financiele problemen zijn en dat daardoor dit unieke plekje in Nederland misschien verloren zou gaan, daar schrok ik zo van dat ik op onderzoek uit ging en dit artikel tegenkwam. Hier wordt hulp gevraagd in de vorm van donaties voor Yvon, de alleraardigste eigenaresse van dit mooie stukje van ons land.

Kijk eens rond en vooral ook even naar het filmpje, dan zie je zelf wat een sympathieke vrouw zij is, en hoe hard ze werkt om dit voor haar gasten elk seizoen voor elkaar te krijgen. Het zou echt een ongelooflijk verlies zijn als dit niet langer bestaat en jullie niet de mogelijkheid krijgen ooit zo te genieten van deze leuke camping zoals wij al twee keer eerder hebben kunnen doen!

De link naar de site waar je meer informatie kunt lezen over hoe je kunt helpen met een bedrag doneren vind je hier en ook al is het eerste gedeelte van de actie afgelopen, jammer dat ik het niet eerder heb gelezen, kun je nog altijd helpen met een geldbedrag.

Nog wat foto's om je een goed beeld te geven van hoe uniek deze camping is.... Dus houd dat vredige en warme kerstgevoel nog wat langer vast en geef ook nu om een ander, help Yvon!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...