donderdag 2 januari 2014

Eerste project van het nieuwe jaar...

Het eerste haakproject is van mijn haaknaald afgerold, de omslagdoek die ik deze zomer gehaakt heb maar die veel te klein uitgevallen was heb ik met hele andere kleuren opnieuw gehaakt.
Hij was in katoen te stug geworden en daarom heb ik nu een soepel acrylgaren gekozen. Terwijl ik bezig was kreeg ik opeens het boek 'Haken & Kleur' van Saskia Laan en Claire Boeter in handen en daar staat net zo'n omslagdoek in maar dan met een brede rand met kleine grannys. Ik heb er een beetje mijn eigen draai aan gegeven en er één randje grannys tussen gemaakt, en de rand ook iets minder groot gemaakt.


Hij is heerlijk warm en soepel, lekker om 's avonds even over de schouders te slaan als het wat kouder wordt dus ik ben deze keer supertevreden!


1 opmerking:

  1. I just LOVE this...and the colors!

    Best,
    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2014/01/top-yarny-goodness-for-2013.html

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...