donderdag 28 november 2013

stoer windlicht

Op het moment zie je overal windlichten opduiken die romantische gehaakte jasjes hebben gekregen. Vaak nog met een gestrikt lintje eromheen en met zachte kleurtjes. Heel mooi, maar eigenlijk wilde ik iets stoerders, wat anders dan anders.
Deze grote windlichten van de Action heb ik dan ook met een dikke grijze wol en een grove steek ingepakt. De stoere steek komt van de blog van Ingrid Danvers, die heeft er een hele leuke strandtas mee gehaakt.


 Het werkt supersnel, en het 'moeilijkste' was nog om een gat te houden in het haaksel waardoor de tekst  op het glas nog te lezen is. Het licht schijnt 's avonds mooi door de gaten heen en werpt mooie schaduwen op de muur erachter. Dit exemplaar is als cadeau naar een vriendin gegaan, maar ik heb er nu nog eentje onderhanden voor mijzelf, en die is....tja, ik kon het toch niet laten... roze!

1 opmerking:

  1. Hallo Heide, ik wilde je bij deze laten weten dat je de Creagenda van Knottenwol hebt gewonnen bij de giveaway op mijn blog. Zou je mij een mailtje met je adres willen sturen? Dan zorg ik dat de agenda zo gauw mogelijk naar je toe komt. Gefeliciteerd! :-)
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...