dinsdag 22 oktober 2013

sieradenparty


Vorige week zag ik op een sieradenparty leuke armbandjes, maar ik schrok een beetje van de prijzen. Ik denk dat ik schrok omdat ik precies weet hoeveel de materialen kosten en dat ik ze eigenlijk best zelf kon maken. Ik ben meteen de dag erna naar de kralenwinkel gegaan om die ínfinity-tekentjes te kopen, en allerlei kleurtjes waxdraad. De andere onderdeeltjes als sluitingen en ringetjes had ik nog genoeg op voorraad.
Mijn oudste wilde graag een ketting met een veertje eraan, en door dezelfde kleuren voor het armbandje te maken werd het een leuk setje waarmee ik haar kon verrassen.


Meteen heb ik voor jongste dochter, vriendinnetjes, sportvriendin en mijzelf ook armbandjes gemaakt in allerlei kleuren en als setjes gemaakt. En nog veel leuker ook, zelfgemaakte sieraden!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...