donderdag 24 oktober 2013

rozen, hortensia's en......kastanjes??

Wat een vreemde combinatie, hoor ik je denken! Laat ik je uitleggen hoe we via deze zomerbloemen in de herfst uitkomen.

 Mijn hortensia's staan prachtig te verkleuren in de voortuin, van wit zijn ze naar donkerroze gegaan. Mijn vriendin zag dat en riep dat ze zo'n prachtig bloemstukje gezien had gecombineerd met wat klimop en een grote kaars in het midden. Goed idee dacht ik, en deed er verder niets mee.

Later die week nam een collega mij mee na het werk naar een rozenkwekerij in de buurt, en daar kocht ik een bos van de allermooiste zachtroze rozen. Zij had eerst even op internet gekeken naar een leuk bloemstukje om ermee aan de slag te gaan en kwam via tuinadvies.be bij een voorbeeld met.... kastanjes! Toen begon het wel een beetje te kriebelen en haalde ik snel een oase-ring bij de Xenos.

Dus zo heb ik die drie bovenstaande ingrediënten bijelkaar gegooid en flink geroerd....et voilá.....
Mijn chaotische, niet helemaal regelmatig verdeelde en misschien wat onhandig gemaakte, maar zeer gezellige bloemstuk dat staat te pronken op de eetttafel. Een genot om naar te kijken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...