donderdag 8 augustus 2013

kadolabeltjes van de IKEA

Bij IKEA hebben ze tot mijn grote genoegen een hele papierwarenafdeling geopend! Een scrapvriendin wees mij erop, en ik fietste meteen de dag erna samen met jongste naar Delft. Dat is een pas uitgebreide dus hélé grote vestiging, en we hebben hem van onder naar boven doorkruist maar vonden nergens die leuke beloofde labeltjes en papiertjes....een beetje teleurgesteld wilde ik alweer vertrekken na de tweede verdieping (de showrooms) dan ook maar helemaal doorgelopen te zijn, maar jongste wilde perse niet met de lift naar beneden, dat was een beetje eng volgens haar. Dus namen we de trap en wat zag zij (ik niet, want liep natuurlijk toch een beetje te mokken) onder en helemaal achter de trap : een complete hoek met allerlei schrijfwaren! Toch nog gevonden, gelukkig, wat een feestje al die vrolijke kleurtjes, labeltjes, boekjes, tapes en nog veel meer.....

Ze zijn allemaal bedoeld voor het inpakken en versieren van kadootjes, maar ik zag er meteen leuke ideeën in voor kaarten...! Trouwens, het tape van de HEMA doet niet onder in stijl, zie je de twee stukken onder en boven de label met de krullen, is het niet prachtig spul?



Bij de roze kaarten zijn de roze gestreepte stukjes de dubbelgevouwen labels, vastgemaakt met een grote brad. De kaarten bestaan uit twee losse stukken papier en door deze tussen de dubbelgevouwen  tag te leggen krijg je een hele losse 'open' kaart.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...