woensdag 10 juli 2013

dolce fare niente


He, heerlijk is dat, zulk prachtig zomerweer en veel vrije dagen! De kinderen zijn klaar met studie en school en komen af en toe aan waaien om leuke dingen te doen met mij, tussen alle drukke afsluitingen en andere afspraken door. Naar het strand, shoppen (voor schoolspullen al, haha, dat geloof je toch niet?) of naar een terrasje.

Bij de HEMA en bij IKEA heb ik zelf ook hele leuke etiketten, tape en stickertjes gekocht, eigenlijk voor schoolspulletjes en cadeauverpakkingen bedoeld maar ik zie daar mooie toepassingen in voor het scrappen!


Verder komt er weinig uit mijn handen, creatief gezien dan.... soms is het lekker haken in de schaduw van de plataan, maar verder dan een of twee toeren kom ik niet. Ik ben begonnen aan een grote omslagdoek met een rand met heel veel kleurtjes en verschillende steken. Zonder patroon, maar naar idee van verschillende haaksters op een haakgroepje van facebook.

Maar he, lekker niks doen is ook heel belangrijk, even rustig aan en bijtanken. Genieten met een grote G!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...