donderdag 6 juni 2013

zó blij....

....met mijn nieuwe fiets! Precies nu, net met dat heerlijke weer, mocht ik mijn nieuwe fiets ophalen en natuurlijk heb ik hem meteen uitgetest met een fietstochtje door het natuurgebied achter onze wijk te maken. Het lijkt wel of we van de winter meteen de zomer ingegaan zijn, het gras wordt door de boeren gemaaid en ligt te drogen op de weilanden. Het fluitenkruid is hoog opgeschoten en de boterbloemen staan te stralen tussen het gras.


Overal zie ik dieren genieten van de zon, ganzen staan lekker te doezelen, lammetjes springen over het gras en de koeien zien er zoals altijd heerlijk relaxed uit.... Zelfs de paarden van de manege staan elkaar in de nek te kroelen, net als de verliefde jonge stelletjes die ik onderweg tegenkwam, maar die heb ik maar niet op de foto gezet!


Weer thuis in de tuin is het ook zo genieten, zelfs de was ophangen is een vrolijk klusje met het zonnetje erbij. Een heerlijke salade voor de lunch en dan genieten van de prachtige witte regen en de witte sering, die maar niet uitgebloeid raken. Ja, hier hebben we zo lang op gewacht, dit heerlijke buiten-leven!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...