dinsdag 7 mei 2013

W.I.P.

Net als de natuur, die nu hard aan het ontluiken is en van kaal en dor naar levendig groen en vol bloemen gaat, ben ik met van alles bezig (work in progress) wat hopelijk kleurig en levendig gaat worden.

Allereerst, en dat is nog maar een kwestie van in lijstjes plaatsen en aan de muur hangen: mijn eigen kunstwerkjes... Ik liet enkele weken geleden al zien dat ik hele kleurrijke postkaarten gevonden had, die ik het liefst zelf wilde houden. Herinner je je deze foto's?


 De kleuren inspireerden tot het maken van fleurige haaksels, en uiteindelijk komen alle haakwerkjes en de kaarten in zes lijstjes die samen een mooi werk voor aan de muur vormen. Alvast een kijkje in de keuken van het haakwerk, natuurlijk alles gade geslagen door een zeer geinteresseerd poezebeest...


Het was dan ook prima haakweer met veel zon maar te koud om buiten te zitten de vorige maand, dus heerlijk aan de grote tafel met alle kleurtjes katoen om mij heen, zelfs mijn nagellak leek uitgezocht om te passen bij het projectje...


Dus nu zijn ze af en kan ik niet achterblijven om ze heel snel in te lijsten, want ik kan jullie natuurlijk niet nieuwsgierig maken en dan niets meer van mij laten horen zien!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...