zaterdag 11 mei 2013

geen haakwerk!

Het was het papier dat mij riep, en niet de mand met wol en katoen...want de voorraad kaarten is ondertussen al weer heel erg geslonken. Ook een collega vroeg of ik een setje kaarten wilde maken voor haar, dat doe ik regelmatig net zoals ik op het werk altijd een voorraadje aanleg voor collega's die een kaartje verdienen.

Het is wel grappig dat hoe eenvoudiger de kaartjes hoe liever ze zijn. De hartjes van vorige week op de labeltjes deden het goed, en ook deze kleine tekstjes geven een warme boodschap... Volgens mij doe ik een beetje te enthousiast aan photoshoppen, de kaartjes zien er een stuk meer pastelkleurig uit in het echt, haha!



En toen ik toch bezig was, heb ik ook met scrappapier dat er nog lag kaarten gemaakt....


Eigenlijk had ik er eentje voor moederdag moeten maken, te laat denk ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...