maandag 13 mei 2013

een zucht van opluchting....

Dat hoor je mij vast slaken, nu mijn gewiste foto's toch nog op te sporen waren door een slim programmaatje van internet! Eerst wist ik dat niet, en zat enorm te balen en te simmen over mijn verloren foto's. Maar door een handige tip van een meedenkende hubbie, was het eigenlijk zo gepiept. Wat een geluk, wat kan je daar blij om zijn. En waarom? Nou, deze foto's had ik gemaakt tijdens het mooie lenteweer van vorige week, toen ik een heerlijke fietstocht door de groene omgeving gemaakt heb.

Eerst fietste ik langs mooie weilanden, omringd door het heerlijk ruikende koolzaad met de zonnige gele kleur. Ik at een broodje geitenkaas op een terrasje dat aan een weiland met paarden en schaapjes lag, wat een heerlijk uitzicht.


Daarna fietste ik langs de kerk in Nootdorp waar een mooi Mariabeeld omringd werd door uitbundig bloeiende kersenbloesem. Ik vind ze zo mooi en fascinerend die gevulde roze bloemtrossen, en het duurt maar zo kort dat we ze kunnen bewonderen!


De allerlaatste narcisjes bloeien nog in de berm, ze zijn erg laat dit jaar en worden binnenkort overwoekerd door fluitenkruid, ook heel mooi. Ik kwam er laatst achter dat een andere naam voor fluitenkruid ook wel hollands kant is. Heel toepasselijk!


He, wat fijn dat die heerlijke dag nu met deze foto's voor altijd vastgelegd is...anders had er niets anders opgezeten om hem nogmaals te maken. Maar ach, een straf zou dat niet zijn!

1 opmerking:

  1. hoi Heidi..leuk dat je weer eens langs bent geweest op mijn blog en ik nu weer op het jouwe! Je wordt al vrolijk als je jou blog opent met die vrolijke kleuren! Jij hebt bepaald ook niet stil gezeten wat een hoop te zien zeg en wat maak je toch altijd prachtige foto's en op je haakwerk ben ik jaloers....ooit hoop ik ook te kunnen haken :)
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...