zaterdag 6 april 2013

natafelen met Pasen

Sinds Pasen heb ik niet veel anders gedaan dan werken en vergaderen, vandaar dat mijn paasfoto's misschien een beetje laat zijn... Maar toch, is nagenieten niet bijna net zo leuk als het moment zelf? Na een heerlijke brunch met alle kinderen thuis was er zelfs nog tijd genoeg over om te haken...


Ik heb een heerlijk fris narcisje gehaakt uit het boek '100 bloemen om te haken en te breien' van Leley Stanfield. Juist door maar één narcisje op te spelden krijg je dat 'wow'-effect.


Verder heb ik een paar hele kleurige ansichtkaarten gekocht die ik eigenlijk te mooi vind om op te sturen. Ze inspireerden me tot het uitzoeken van mooie kleurtjes, borduurgaren en kralen. Wat ik er precies van ga maken weet ik nog niet, maar dat komt ongetwijfeld heel snel boven... Het is al genieten om naar die kleurtjes te kijken, en met het zonnetje dat door de ramen naar binnen schijnt is het zo gek nog niet hier. Buiten moet je nog steeds niet zijn, de koude gure oostelijke stroming zit nog steeds stevig in het zadel. Volgende week ben ik vrij, zou het dan eindelijk lente worden?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...