donderdag 21 maart 2013

uitnodigingen van left-overs

Toen ik vorige maand begon met deze retro kleurtjes katoen, heb ik eerst een paar bloemetjes gemaakt (patroontje african flowers). Later onstond het idee om een sjaaltje te haken, en de bloemen bleven liggen. Want, ondanks dat ik gek ben op kleur, een bloem plus strepen in één project is zelfs mij een beetje te veel van het goede.

Maar voor de uitnodigingen voor een high-tea bij mij thuis komend weekend heb ik de bloemen weer opgezocht om de kaartjes op te vrolijken. Heel simpel, maar wel een persoonlijke touch... En de bloemen hebben zo toch een nuttig doel gekregen!


Ook heb ik deze week 'Bloglovin' ontdekt, wat is dat handig zeg... Ik kreeg nogal eens de vraag hoe je bij mijn weblog komt, of hoe je volger kunt worden. Nu hoef je alleen maar op de button hier in de rechterbalk te klikken en dan krijg je voortaan via jouw email bericht als ik een nieuwe post heb geplaatst. Je kunt meerdere blogs aangeven zodat je minder hoeft te klikken en geen ingewikkelde dingen hoeft te doen met bladwijzers. Probeer het eens!


5 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk idee zeg!

    En die african flowers zijn zo mooi om te haken :-)

    Fijne dag.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke kleuren en gezellig uitnodigen geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat zijn ze mooi! Lekker veel kleur en mooi patroontje om te maken he!? Ben nu met een afrikaanse bloemen-kussensloop bezig, het is werk, maar wel leuk werk!

    Groetjes en alvast een fijne week!

    Miriam
    www.tbezigebijtje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great idea! Gonna keep this in mind! Liz

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...