woensdag 23 januari 2013

de klus is geklaard....!

Vorig jaar heb ik niet minder dan 92 layouts gemaakt! Wat een aantal als je het zo ziet staan, maar het was echt geen opgave, ik heb van het maken van elke layout genoten...

Het kiezen van bijpassend papier, de kleuren die ik ga gebruiken, het maken van een leuke schets, en dan tijdens het maken genieten van de sfeer en herinneringen die de foto en het onderwerp naar boven brengen, het is mij nog steeds niet gaan vervelen.

Maar het zijn er wel een hele hoop, en de stapel die ik gemaakt had in 2012 lag nog te wachten om netjes chronologisch in albums opgeborgen te worden. Dat klinkt eenvoudig, maar was een enorm werk! Ik heb vanaf 2001 albums, en de albums uit de jaren voor 2008 zijn nog ouderwets met busschroeven waardoor het hele album uit elkaar gehaald moet worden als ik een layout tussenvoeg.

Gelukkig hebben de laatste vijf albums makkelijk dicht en open te klikken D-ringen, dat scheelde echt veel gepruts. Vooral mijn album van 2012 zit al aardig vol, en eigenlijk is mijn schoenendoos met losse foto's best leeg doordat ik zo tekeer ben gegaan vorig jaar. Echt helemaal bij ben ik nog niet, maar de belangrijkste evenementen in ons familieleven zijn vastgelegd voor eeuwig, en tot mijn plezier heb ik zelfs onderwerpen voorbij zien komen in mijn boeken die je anders toch niet snel zo in de spotlights zou zetten....

Een paar wil ik er nog even laten zien...

Deze van kerst 2004, omdat het zo schattig is te zien hoe snel mijn neefje en nichtje en ook mijn eigen kinderen groot zijn geworden. Ook is het achtergrondpapier van zwart fluweel geflockt op papier, heel mooi om in het echt te zien en voelen.



Dan deze, een kind met wissel-gebitje....zo schattig..(voor haar op tafel liggen snoepjes hoor, geen uitgevallen tanden!).



En dan, vorig jaar om ongeveer deze tijd stonden we ook op de schaats! Mijn twee dochters aan de zwier...


Heerlijk om een layout te maken over een een genietmomentje...


en nog even met de billen bloot: een layout over een kleine verslaving...
Zo, en nu alles netjes in albums zit...na een paar uur hard werken, plof ik heerlijk op de bank met een kopje koffie met een chocolaatje en...een tijdschrift!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...