dinsdag 11 december 2012

zand, sneeuw en zilver...





Na een hele stormachtige periode met lichte sneeuw en vorst hier in het westen, was er zaterdag opeens een heerlijke frisse en zonnige dag. We konden het niet weerstaan om even naar Kijkduin te rijden voor een heerlijke wandeling langs zee. Het was al wat later op de middag en de zon stond laag aan de hemel, met een prachtige strook oranje en roze wolken eromheen. Kijk, dan is het helemaal leuk om foto's te maken van de meiden, die er gewillig voor poseren! 




En zondag, toen het weer opeens een stukje minder mooi was met regenbuien en grijze wolken, heb ik een klein presentje in elkaar gezet voor mijn collega's. In de zilverkleurige taartpapiertjes zit een zakje om chocolademelk te maken. Als je goed kijkt zie je een heel klein wit kerstklokje eraan hangen die ik bij doe@ding gekocht heb afgelopen week.
Nu ze af zijn bedenk ik mij opeens dat ik nog rode chocolade kerstballen heb, die ga ik er denk ik nog aan vast knopen voor een extra feestelijk effect. En dat roze dat je in de onderste foto ziet? Dat is de weerspiegeling van mijn jasje in het zilver van de verpakking....echt geen roze deze keer hoor!



1 opmerking:

  1. Mooie foto's van 2 prachtige meiden! En die kadootjes zien er erg lief uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...