zondag 9 december 2012

Eindelijk!

O, hoe ik dit afgelopen jaar gezocht heb! Liggen peinzen, midden in de nacht, waar ik voor het laatst mijn bril op gehad heb en waar ik hem dan misschien achtergelaten heb, of vergeten. Was hij ergens in de auto onder de stoel gevallen, of zat hij in één van de handtassen die ik per seizoen verwissel en mijn spulletjes in over doe? Overal heb ik gezocht, maar nergens vond ik hem....

Ik wist het echt niet meer, heb het bijna opgegeven en was al binnen gelopen bij de opticien om te vragen of ik dezelfde bril misschien nog een keer kon kopen, met korting. Vanmorgen zat ik zelfs nog te kijken op internet bij een goedkope aanbieder van brillen, maar na de slechte reviews dat toch net nog niet gedaan (ik heb een speciale cylinder in mijn glazen). Maar ik krijg steeds meer moeite om goed te focussen op de tekst bij een film of in de auto als ik de verkeersborden moet lezen. Ik wil mijn brilletje terug....


En wat gebeurde er vanmorgen toen ik de dozen met kerstspullen openmaakte? Ik deed een greep in de doos met zachte kersthangertjes en figuurtjes, en pakte zo mijn bril op....!


 Kun je voorstellen hoe blij ik ben...wat een heerlijk kerstkado. Mijn kerstgevoel kan niet meer stuk!

1 opmerking:

  1. Wow dat is toch wel heel erg bijzonder om hem na een jaar terug te vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...