donderdag 20 december 2012

december daily

Sommige mensen hebben het idee dat ik creatief ben, maar voor wie ikzelf echt bewondering heb dat is mijn scrapvriendin Moniek . Zij komt elke keer weer met hele originele ideeën, die te leuk zijn om niet aan mee te doen. Daarbij is haar scrapstijl heerlijk eerlijk en modern, geen overbodig gefrutsel maar mooi evenwichtig en qua kleur altijd een feest voor het oog. Tegenovergesteld aan mijn altijd roze en tierlantijnige stijl, maar he, who cares!

Dit jaar had ik mij ingeschreven op haar online workshop voor een december daily, met als enige reden om een stok achter de deur te hebben om hem wel helemaal af te maken. Ik bedoel, wie moet mij nog uitleggen hoe je een dd maakt, toch ;-)
Maar, ze overtrof zoals altijd mijn verwachtingen weer, door van een dierenplaatjes album van de AH, jawel, van de spaaractie een aantal weken geleden, een superleuk en origineel album te maken.
Door het volgen van een gedetailleerde handleiding en heel veel snij- en naaiwerk ontstond er een schattig klein albumpje met insteekhoesjes onder mijn handen.





En nu is het alleen nog maar elke dag de vakjes vullen met onderwerpen waarbij Moniek elke dag een tip geeft. Natuurlijk doe ik heel eigenwijs mijn eigen onderwerpen, en loop ook steeds flink achter omdat ik de foto's per week bestel.





 Ondertussen zit ik elke ochtend vroeg achter de computer om te kijken hoe de anderen het hebben aangepakt, want we showen elkaar alles. Hoera voor de social networks!

1 opmerking:

  1. Veel te veel eer, Heidi! Je maakt er weer helemaal je eigen album van, echt heel leuk om te zien!
    En wat jij allemaal met een haaknaald kan.... daar kan ik alleen maar van dromen :)

    XXXM

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...