maandag 31 december 2012

afscheid van 2012

Het was een goed jaar, een heel goed jaar zelfs... De oudste op kamers en helemaal in haar sas met haar nieuwe studierichting en nieuw vriendje. Middelste glansrijk geslaagd voor het VWO en jongste overtrof iedereen onverwachts door gymnasium-advies te scoren. Naast die mooie resultaten hebben we ook nog eens genoten van een overheerlijke vakantie in Griekenland, en goede herinneringen opgedaan door leuke uitstapjes. Even terugdenken aan de pipowagen brengt meteen weer een glimlach op mijn gezicht, niets fijner dan leuke dingen doen met een dierbare vriendin.


Ondanks een niet zo heel lange zomer hebben we in ons kleine tuintje genoten van de prachtige bloemen en planten en vooral van Lotje met haar grappige capriolen. Wat een aanwinst is zij en wat  een plezier hebben we van dat kleine katje. Gelukkig is ze na even ziek geweest te zijn weer helemaal de oude. Qua creatieve uitspattingen ben ik dit jaar wel heel erg actief geweest, gelukkig heb ik mijn blog om mij daarmee uit te leven!
Nu eens kijken wat 2013 voor ons in petto heeft. We zijn er helemaal klaar voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...