donderdag 4 oktober 2012

kleine katjes worden groot...

Tja, het is tenslotte dierendag vandaag, dus heb ik goede reden om onze kleine Lotje in de spotlights te zetten. Ze is nu vier en een halve maand oud, en behoorlijk gegroeid. Het is in vergelijking met andere katten nog steeds een kleintje, maar ondertussen is ze twee keer zo zwaar geworden bleek uit het onderzoekje bij de dierenarts.
We zijn allemaal gek op haar en het is 's avonds nog een heel gedoe om haar te verleiden bij je op schoot te komen zitten, want iedereen wil dat wel... Meestal zit ze bij mij, maar ja, ik geef haar dan ook het meeste te eten.



Haar oogjes, die in het begin nog behoorlijk blauw waren, zijn nu naar een mooi groen veranderd en haar vacht is nog zachter dan in het begin. Ze is echt gek op yoghurt, als ik in de ochtend ontbijt met mijn bakje yoghurt met muesli wil ze perse een eigen schoteltje met een likseltje bij haar bakje. Dat mag ze dan ook, verder eet ze alleen maar droge brokjes met alle voedingsstoffen erin die ze nodig heeft.




Vanmiddag krijgt ze een kadootje, als Esther uit school komt...een zacht mandje van bont, dan hoeft ze niet meer op ons bed te liggen... (alhoewel ik verwacht dat ze dat nog graag zal doen!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...