donderdag 30 augustus 2012

vaarwel, korte zomer...

Heb je al gezien dat het volgende week langzaam naar beneden gaat met de temperatuur? Het is dan ook al september, dus de herfst zal niet lang op zich laten wachten!
Voor mijn gevoel was de zomer dit jaar wel erg kort, en eigenlijk alleen in Griekenland heb ik mij heerlijk laten verwarmen en stoven in de hete zon...zalig vind ik dat. Terwijl de anderen onder de parasol kropen met zweetdruppels op het voorhoofd, lag ik voluit in de zon (ja, wel goed ingesmeerd en met een flesje water bij de hand).
Maar de herfst is ook genieten, ik wil zeker nog naar de bloeiende heide ergens, en daarna heel veel kastanjes zoeken in Marlot... eens kijken wie er mee wil!


Voor inspiratie, vooral voor mijzelf want ik heb al weken niet gescrapbookt of kaarten gemaakt, een stelletje kaarten gemaakt aan het begin van de vakantie toen het maar bleef regenen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...