maandag 2 april 2012

deze zijn ook leuk....

Een klein knipoogje naar de website "deze is ook leuk"... waar ik vaak even rondneus voor ideetjes. Soms is een vonkje inspiratie genoeg voor een nieuwe creatie. En zo werkte het bij deze vrolijke envelopjes, ik zag het idee van zelf enveloppen maken hier en ben lekker aan de slag gegaan met de laatste uitgave van de Wat Handig die gratis bij de AH ligt. Die heeft heerlijk dikke stevige bladen met prachtige foto's.


Het is zo eenvoudig, gewoon een envelop die handig van formaat is voorzichtig loshalen, als mal gebruiken om na te tekenen. Dan alle vouwlijnen rillen en met dubbelzijdig tape vastplakken....

De labeltjes voor de adressen heb ik met de Cricut gesneden, en met brads vastgemaakt.

Deze zijn ongelooflijk leuk voor paas-post, ik denk dat het heel leuk is om deze op de mat te vinden!


Ik denk dat ik morgen nogmaals langs de AH ga!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...