donderdag 5 januari 2012

ho wacht, gooi die kerstkaarten niet weg...

Halverwege het opruimen van de kerstspulletjes ben ik achter de computer gekropen, tja, alles om het nog even te kunnen uitstellen, het weghalen van al die o zo gezellige kerstspulletjes. Straks is het een kaal hoekje waar nu nog de kerstboom staat te stralen met lichtjes aan. Pfoe, het zal vast wel iets betekenen dat ik het zo uitstel, alles weghalen.
Ik had mij ook voorgenomen om met de kerstkaarten die ik ontvangen heb, weer een leuke layout te maken zoals ik twee jaar geleden heb gedaan.  Ergens staat mij nog bij dat het idee van Ali Edwards komt, maar zeker weten doe ik het niet.
In 2009 heb ik deze precies hetzelfde gemaakt, maar dan met andere kleuren.

Het is zo leuk om de lieve teksten van de kerstkaarten terug te lezen, sommige verhaaltjes op de kaarten blijven een warm aandenken. Het is een greep uit de meest bijzondere kaartjes, niet allemaal konden ze verwerkt op de layout. Dit jaar doe ik mee met een groepje waar we aan één layout per week gaan werken, dus de eerste heb ik meteen al klaar! Op naar de volgende, nog maar 51 te gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...