vrijdag 16 december 2011

workshops...

Het is niet echt een handige tijd om nu allerlei workshops te volgen, met allerlei drukke kerstactiviteiten en afspraken. Maar door toeval heb ik er wel twee achterelkaar gedaan, deze week.
Vorige week zaterdag een hele leuke workshop stempelen bij Ludiec, waar we een theedoos gevuld hebben met de prachtigste kaartjes en labeltjes.
Vandaag een quiltworkshop bij de Quilthoeve, en daar hebben we gewerkt aan een hele moeilijke stervorm...eigenlijk een gevorderden cursus en ik ben dus ook flink onderuit gegaan, haha!
Van allebei kan ik nog niet veel laten zien, ik moet nog wat dingetjes afmaken.... maar ik beloof deze week daar tijd voor te maken en jullie te kunnen laten zien waar ik hier zo mee zit te priegelen!





Wat je al wel kunt zien is wat een ongelooflijk prachtig atelier het is waar de cursus gehouden wordt..... je kijkt je ogen uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...