donderdag 20 oktober 2011

een nieuwe start....

Na twee maanden (!) heel geduldig te wachten tot web-log weer online komt, wordt het mij nu duidelijk dat het niet meer gaat gebeuren. Maar ik mis mijn uitlaatklep wel, vooral voor creatieve uitspattingen. 
In dat geval is de druk om alle dagelijkse gebeurtenissen op chronologische volgorde melden weg, en kan ik zelf bepalen wanneer ik weer zin heb iets te laten zien.



Een vrolijke start maak ik vandaag op deze herfstige dag met een superlief jasje voor je appel...niet zelf bedacht, want er staan al verschillende uitvoeringen te bewonderen op internet. Wel zelf het patroon aangepast met een beweeglijk blaadje en een grote houten knoop.

1 opmerking:

  1. Ha ha ik ben de eerste die reageert LOL Veel succes met je nieuwe start en de appeltjes zien er gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...